هزار نامه به خط شکسته

مشخصات بلاگ

کبوتری که دگر آشیان نخواهد دید
قضا همی بردش تا به چنگ بازآید

روز صفر رفتن...

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۱ ب.ظ

باید یک روزهایى باشد که همه زشتى ها و وارونه هایى که راستشان گمان مى کردى، همه اعتمادها و دوستى ها، همه حسن ظن ها به وزن همه روزهاى سیاه و سفیدى که بارش را این همه سال تنهایى روى شانه هایت کشیده اى، آوار شود روى سرت... آوار شود روى رفتنت... آوار شود روى همه خاطره هاى خوبى که فکر کرده بودى مثل یادى خنک از آن همه دوستى در گنجه هاى ذهنت مى ماند... 

دامن کشان که مى روم امروز...!

  • ۹۳/۰۴/۲۳
  • نرگس.

نظرات  (۳)

تو پست قبلی نوشته بودم غمگین هستید اینجا، قبول نکرده بودید
ولی کلا درباره گریه شدید و این حرفا نوشته بودید
این پست هم دلیل دیگه من
واقعا غمگین نیس؟!!!!!!!!!!!
شما را چه شده است رفیق!؟ :(
پاسخ:
:)
ببخشید من یه کامنت داده بودم که قالب وبتون رو بگید از کجا آوردید الان نیس
میشه لطف کنید؟

پاسخ:
از قالب های آماده بلاگ دات آی آر ه، اگر وارد صفحه اش بشید همونجا می بینیدش... :)
من وارد صفحش میشم اثری از قالب نیس
http://blog.ir/
میخاید شمام امتحان کنید
پاسخ:
باید وارد صفحه خودتون بشید، یعنی اگر اکانت ندارید یکی بسازید و بعد وارد بشید، توی قسمت «قالب» پیدا می کنید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی